Saturday, August 27, 2016

Pengedar Shaklee Tronoh & Seri Iskandar

Assalamua'laikum..

Lama tak updet blog, kembali bersiaran dengan lebih kerap & istiqamah Inshaallah. Ok.. sebenarnya saya nak officially declare bahawa saya skrang adalah Pengedar Shaklee yang boleh anda percayai area Tronoh & Seri Iskandar. Agak lama jugak saya peram ni.. tapi tapi tapi.. bukan diam kosong ye. Inshaallah peram penuh dengan pengisian ilmu nutrisi.

Apa yang nak diherankan.. untuk satu jangka waktu lebih dari setahun dah.. saya guna sendiri hampir ke semua produk Shaklee untuk diri sendiri, asben, anak-anak mak ayah kaum keluarga dengan produk-produk Shaklee, dan hampir kesemuanya saya rasa sangat-sangat mesra alam.. tiada alahan.. berkesan dan yang terlebih penting MUDAH.


Pengedar Shaklee Tronoh & Seri Iskandar


Napa saya kata mudah..? Of coz lah kan.. pertamanya.. hanya 1 brand saja tapi boleh digunapakai untuk seisi 1 rumah. Haa.. nampak tak? Takde la kan saya perlu online order pelbagai brand untuk keperluan setiap orang dalam rumah ni.. pening jugak kepala nak maintain nanti. Contoh mudah vitamin wajib famili saya skrang ni Omega Guard Shaklee. Saya memang allocate sedikit gaji untuk vitamin-vitamin ni tapi semua orang dapat makan & dapat manfaat.


Untuk en asben yang sgt bertanggungjawab & dedikasi ni.. makan Omega untuk pemeliharaan jantung, kolestrol & mencairkan darah. Anak yang sulong pulak makan omega disebabkan kulit dia yang agak sensitif, mudah alahan, mild asthma serta penghidap ekzema dari baby lagi. Omega Guard Shaklee nilah yang paling stabil dia makan dan kesan sampingan lain jugak yang dia dapat dengan izin dariNYA ialah IQ yang mantap. Alhamdulillah. Anak tengah saya pon tumpang sekaki juga sekarang ni.. tujuan untuk memantapkan perkembangan IQ disebabkan kandungan Omega3, EPA & DHAnya yang sangat bagus.

Cam saya pulak makan ESP SrVitaC Ostematrix & Alfalfa untuk kesihatan dalaman juga yang mana saya share pulak Alfalfa & SrVitaC dgn en asben untuk mengatasi masalah resdung. SrVitaC turut dikongsi bersama dengan anak sulung juga dan dah jadi sebahagian dari bekalannya sebab dia duduk di asrama. Sape yang tak runsing dengan kesihatan anak-anak kan.. tambahan yang jenis imuniti badan rendah. Nampak tak..? Tak perlu nak diasingkan khusus untuk isteri sahaja @ khusus untuk suami sahaja. Haa kan senang tuh..

Keberkesanannya yang best nilah sekarang saya target nak share dengan orang ramai yang mungkin sebelum-sebelum ni menghadapi masalah-masalah serupa. Dan sudah pastinya baik sihat mahu pon sakit semuanya adalah kehendak DIA, tapi saya lebih memilih untuk makan santai-santai tanpa stress sebelum terpaksa makan suplemen dan ubat disebabkan saya ade penyakit. Moga dengan asbab kesihatan yang baik ianya dapat digunakan untuk perkara-perkara bermanfaat.

So.. orang-orang Tronoh, UTP, Bandar U dan Seri Iskandar khususnya.. yang mencari-cari agen sah Shaklee.. saya ade je kat sini..

Jemput follow blog saya@facebook.

Hubungi saya untuk harga istimewa ataupun terus menjadi ahli serta dapatkan konsultasi eksklusif khusus buat pelanggan saya.
FB : Siti N Sheikh Abdullah
FB Page : CelikSihat Page 
Blog : CelikSihat 
Instagram : kakct_n
Email : sitinurra77@gmail.com
HP : 019-514 6495
WhatsApp : www.wasap.my/60195146495
COD Area : Tronoh, UTP, UITM, Bandar U & Seri Iskandar

Inshaallah saya sedia membantu anda!

Pengedar Shaklee Perak Pengedar Shaklee Ipoh Pengedar Shaklee Batu Gajah
Pengedar Shaklee Tronoh Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Pengedar Shaklee UTP
Pengedar Shaklee UiTM Seri  Iskandar Pengedar Shaklee Bandar U Pengedar Shaklee Bota

1 comment:

Unknown said...

Betul tu kena alocate gaji sikit untuk memenuhi keperluan vitamin untuk keluarga. Keluarga sihat barulah gembira.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...